Jazz

Θέλω να αφήσω όλο τον ρομαντισμό να κυλήσει προς τα έξω.Να αγγίξει γη και ουρανό.Να χαϊδέψει όλες τις αποχρώσεις του γκρι.Το φαντάζομαι σαν ένα φωτεινό νέφος να εκρήγνυται κάπου απο την μέση του στήθους μου.Μόνο που αυτή η έκρηξη δεν θα είναι αιμοβόρα,τροφοδοτούμενη απο χημικά και ουσίες..Αυτή η έκρηξη θα δημιουργήσει,θα κινεί την μεγαλοπρέπεια της πλήρης αναγέννησης.
Θέλω να γράψω,να γράψω για τα δικά μου,τα δικά σου και τα δικά τους.Να γράψω για εμάς.Για τα μοιρέα και τα άμοιρα.Να γράψω απολογίες και προσευχές για όσους μας έδιωξαν και όσους μας αντιπαθούν.Να γράψω για τα βουνά μου και τα δέντρα μου,τις λίμνες μου και τους ωκεανούς μου,αγαπημένα.
Θέλω! Θέλω να αγαπήσω περισσότερα,περισσότερους.Θέλω να με καταλάβει ολοκληρωτικά ο έρωτας,μια και καλή.Θέλω να κάτσω στο λιβάδι των ονείρων μου,να αγναντεύω ποικιλίες λουλουδιών,μαζί σου,θέλω.
ΘΕΛΩ τα θέλω μου να βρίσκονται μίλια πίσω μου εκτελεσμένα ήδη,να τα θυμάμαι και να νιώθω ευτυχής.
Θέλω πολλά,αλλά ένα. 

Comments

Popular Posts