The completed version

7 Απριλίου, 2023


Να ‘μαστε πάλι, στα ρηχά.
Παλεύουμε για το βάθος. Απογοήτευση.
Απογοητευμένος νιώθω, για όλα όσα έχω πει και τ ‘ανείπωτα.
Θα ΄θελα να καταλάβαινες, ίσως και να μπορείς αλλά έχω συνηθίσει στην Παρεξήγηση.


Ένας άνθρωπος ερωτευμένος με την ευφορία των συναισθημάτων.

Θέλω να σε χαϊδέψω και να νιώθεις τα δάχτυλα μου να διαπερνούν τα μαλλιά σου.
Θα ‘νιωθες το κάθε δάχτυλο ξεχωριστά, την θερμότητα τους και την ελαφρή επαφή των σωμάτων μας.

Τώρα είσαι ήρεμος, έχεις αποσυνδεθεί απ’ την καθημερινότητα σου και αφέθηκες στους ώμους μου.
Τι γαλήνη.
Τώρα παρατηρείς τις κινήσεις μου - επιτέλους.


Είναι όντως κάτι που προκαλεί πυροδότηση μέσα μου.
Η ρηχότητα, η έλλειψη συναίσθησης - ενσυναίσθησης.

Βρίσκομαι εδώ λοιπόν μ’ ανοιχτές πύλες καλοσωρίζοντας: Γύμνια, Ωμότητα, Χρώματα, κάθε λογής Αρώματα.

Εσύ στάσιμος πάλι. Κελυφωμένος, παρ΄ όλες τις φιλελεύθερες σου παραστάσεις.

Αντιδράσεις. Φαίνεσθαι είμαστε αλλεργικοί στην άρση της Σκέψης που μας έχει επιβληθεί.

Σίχαμα λοιπόν.

Θενά ζήσω σε πολύτονες, πολύμορφες διαστάσεις κι εμβαδά- κι ας μην είναι κατανοητό.

Comments

Popular Posts